روانشناسی رشد ونوس

750,000 تومان

توضیحات

داوطلبان در مقطع کارشناسی ارشد می‌توانند در رشته‌های مختلف روانشناسی شرکت کنند. رشته روانشناسی دارای گرایش‌های مختلفی از جمله روانشناسی عمومی، روانشناسی بالینی، سنجش و اندازه‌گیری، روانشناسی صنعتی و سازمانی، روانشناسی بالینی کودک و نوجوان، روانشناسی اسلامی، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، روانشناسی تربیتی، روانشناسی اجتماعی، علوم شناختی و روانشناسی شخصیت است. داوطلبان برای قبولی در هر رشته باید به سراغ دروس تخصصی آن رشته بروند. درس روانشناسی رشد یکی از دروس تخصصی رشته روانشناسی در مقطع ارشد است.

درس روانشناسی رشد در کنکور کارشناسی ارشد دارای 15 سوال و ضریب 2 است. در حالت کلی می‌توان مباحث درس روانشناسی رشد را به دو بخش تقسیم کرد. بخش اول شامل مراحل رشد و بخش دوم شامل نظریات رشد است. داوطلبان برای اینکه بتوانند تمامی مفاهیم روانشناسی رشد را یاد بگیرند به یک منبع مناسب و یک استاد با تجربه نیاز دارد. موسسه ونوس برای اینکه تمامی داوطلبان یک نمره مناسب برای این درس به دست آورند یک پکیج منحصربه‌فرد برای داوطلبان آماده کرده است. پکیج روانشناسی رشد ونوس با تدریس یکی از برترین اساتید روانشناسی کشور در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. مدرس پکیج روانشناسی رشد دکتر زینب خجوی است. دکتر زینب خجوی یکی از اساتید برتر کشور است که با روش‌های خاص خود مفاهیم را به داوطلبان در مقطع ارشد آموزش می‌دهد.

مشخصات پکیج روانشناسی رشد ونوس

  • نوع محصول: دی وی دی
  • رشته: روانشناسی
  • مقطع: کارشناسی ارشد
  • مدرس پکیج: دکتر زینب خجوی

پکیج روانشناسی رشد ونوس چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • تدریس توسط دکتر زینب خجوی: داوطلبان قبل از انتخاب پکیج به معیارها و نکات زیادی توجه می‌کنند. یکی از نکاتی که داوطلبان هنگام انتخاب پکیج به آن دقت می‌کنند نوع تدریس استاد است. موسسه ونوس با در نظر گرفتن این معیار داوطلبان، پکیج‌های خاصی با تدریس منحصربه‌فرد برای آن‌ها آماده کرده است. یکی از پکیج‌های ارشد موسسه ونوس، پکیج روانشناسی رشد است. پکیج روانشناسی رشد ونوس توسط یکی از برترین اساتید کشور تدریس می‌شود. مدرس پکیج روانشناسی رشد ونوس دکتر زینب خجوی است. استاد زینب خجوی دارای مدرک دکتری روانشناسی سلامت از دانشگاه تهران است. این استاد برتر موسسه ونوس به عنوان مدرس در دانشگاه تهران و موسسات آموزش عالی فعالیت می‌کند. استاد زینب خجوی طراح سوالات آزمون‌های آزمایشی در مقاطع ارشد و دکتری در موسسات آموزشی است. این استاد موسسه ونوس با استفاده از روش‌های ابتکاری مفاهیم روانشناسی رشد را به داوطلبان آموزش می‌دهد.
  • شبیه‌سازی کلاس خصوصی: داوطلبانی که به دنبال قبولی در رشته‌ روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد هستند باید توجه زیادی به دروس تخصصی این رشته داشته باشند. دروس تخصصی زیادی در مقطع ارشد برای رشته روانشناسی وجود دارند و هر کدام از این دروس به روش‌های خاصی برای مطالعه نیاز دارند. داوطلبان برای یادگیری درس روانشناسی رشد به دنبال یک استاد با تجربه و کلاس خصوصی هستند. اما متاسفانه هزینه کلاس خصوصی برای دروس ارشد بسیار زیاد و باورنکردنی است. بنابراین با توجه به قیمت زیاد پکیج داوطلبان به دنبال کلاس‌های خصوصی نمی‌روند. موسسه ونوس برای اینکه تمامی داوطلبان بتوانند در کلاس خصوصی حضور داشته باشند با یک ویژگی منحصربه‌فرد به سراغ داوطلبان می‌آید. این موسسه کلاس خصوصی استاد دکتر زینب خجوی را به خانه داوطلبان می‌آورد. پکیج روانشناسی رشد ونوس کلاس خصوصی استاد خجوی را شبیه‌سازی می‌کند و در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. با توجه به این شرایط تمامی داوطلبان می‌توانند در کلاس خصوصی شرکت کنند و مفاهیم را یاد بگیرند.
  • قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه: داوطلبان در مقطع ارشد قبل از انتخاب پکیج به معیارهای زیادی توجه می‌کنند. بدون شک یک معیار مشترک برای تمامی داوطلبان، قیمت پکیج آموزشی است. موسسه ونوس برای برقراری عدالت آموزشی پکیج روانشناسی رشد خود را با یک قیمت مناسب در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. اگر داوطلبان قیمت این پکیج ونوس را با قیمت سایر پکیج‌ها مقایسه کنند متوجه قیمت بسیار مناسب این پکیج می‌شوند. داوطلبان با یک قیمت مناسب می‌توانند در کلاس خصوصی استاد خجوی حضور داشته باشند و مفاهیم را یاد بگیرند.
  • کیفیت آموزشی منحصربه‌فرد: پکیج‌های موسسه ونوس با این هدف تولید شده است که تمامی داوطلبان در هر مقطعی بتوانند از بهترین پکیج‌های آموزشی استفاده کنند. این موسسه برای تولید پکیج روانشناسی رشد ونوس از جدیدترین روش‌های آموزشی استفاده می‌کند. داوطلبان در این پکیج با استفاده از روش‌های ابتکاری و خلاق مفاهیم روانشناسی رشد را یاد می‌گیرند. به عبارت دیگر می‌توان گفت داوطلبان با یک قیمت مناسب از یک پکیج با کیفیت آموزشی بالا برخوردار می‌شوند.
  • آموزش تمامی مفاهیم روانشناسی رشد: دکتر زینب خجوی در پکیج روانشناسی رشد تمامی مفاهیم را به داوطلبان آموزش می‌دهد. داوطلبان در این پکیج به صورت جامع و کامل تمامی منابع روانشناسی رشد را مشاهده می‌کنند. به این نکته توجه داشته باشید که داوطلبان با مشاهده این پکیج دیگر نیازی ندارند تا سایر منابع را مطالعه کنند.

قوانین ثبت دیدگاه

  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • جهت ثبت بازخورد ابتدا محصول را خریداری نمایید.

اولین نفری باشید که در مورد “روانشناسی رشد ونوس” نظر میدهد.