علوم و فنون دوازدهم ونوس

276,000 تومان

دسته:

توضیحات

داوطلبان گروه انسانی باید به سوالات ادبیات فارسی در دو دفترچه عمومی و تخصصی پاسخ دهند. سوالات ادبیات فارسی در دفترچه عمومی برای تمامی داوطلبان گروه‌های آزمایشی یکسان است. اما درس ادبیات تخصصی یا همان علوم و فنون ادبی تنها در دفترچه تخصصی داوطلبان گروه انسانی وجود دارد. داوطلبان گروه انسانی برای مطالعه درس ادبیات تخصصی باید به سراغ کتاب‌های علوم و فنون دهم، علوم و فنون یازدهم و علوم و فنون دوازدهم بروند. هر کدام از این کتاب‌ها به عنوان منبع طراحی سوالات برای طراحان سوال در نظر گرفته می‌شوند. با توجه به اهمیت این سه کتاب، داوطلبان به دنبال پکیج‌هایی هستند که درس علوم و فنون ادبی را به آن‌ها آموزش دهد.

موسسه ونوس برای اینکه داوطلبان گروه انسانی به بهترین شکل به سوالات ادبیات تخصصی در کنکور پاسخ دهند پکیج‌های منحصربه‌فردی را برای آن‌ها آماده کرده است. این موسسه برای هر سه پایه تحصیلی دوره متوسطه دوم پکیج علوم و فنون ادبی دارد. یکی از پکیج‌هایی که این موسسه برای آموزش درس ادبیات تخصصی در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد، پکیج علوم و فنون دوازدهم ونوس است. این پکیج برای مطالعه داوطلبان کنکوری و داوطلبان در پایه دوازدهم آماده شده است. مدرس این پکیج منحصربه‌فرد، استاد علی آبان است. استاد علی آبان برای آموزش مفاهیم ادبیات از روش‌های خاص و ابتکاری استفاده می‌کند. همین موضوع موجب می‌شود که داوطلبان با علاقه بیشتری به این درس توجه کنند.

مشخصات پکیج علوم و فنون دوازدهم ونوس

  • نوع محصول: دی وی دی
  • نظام آموزشی: نظام جدید
  • مقطع تحصیلی: متوسطه دوم
  • پایه تحصیلی: پایه دوازدهم
  • رشته تحصیلی: مناسب برای داوطلبان گروه انسانی
  • مدرس: استاد علی آبان
  • آموزش کامل تمامی بخش‌های ادبیات تخصصی پایه دوازدهم انسانی

پکیج علوم و فنون دوازدهم ونوس چه ویژگی‌هایی دارد؟

1) تدریس توسط بهترین استاد ادبیات در کشور

داوطلبان گروه انسانی برای مطالعه ادبیات تخصصی در پایه دوازدهم باید به سراغ کتاب علوم و فنون دوازدهم بروند. این کتاب نه تنها برای پاسخگویی به سوالات ادبیات در امتحانات نهایی اهمیت بسیار زیادی دارد بلکه به عنوان منبع طراحی سوالات کنکور نیز در نظر گرفته می‌شود. کتاب علوم و فنون دوازدهم از بخش‌های مختلفی در کنکور تشکیل شده است. داوطلبان برای پاسخگویی به سوالات این درس در کنکور سراسری باید بخش‌های مختلفی مانند قرابت معنایی، آرایه ادبی، عروض، قافیه، تاریخ ادبیات و سبک شناسی را مطالعه کنند. ماهیت درس ادبیات فارسی به صورت مفهومی است. این بدین معنی است که داوطلبان باید تمامی مفاهیم و بخش‌های این درس را به صورت دقیق درک کنند و آن را به خوبی متوجه شوند.

داوطلبان گروه انسانی برای یادگیری درس ادبیات تخصصی به دنبال یک پکیج مناسب و یک استاد خوب هستند. اساتید زیادی در کشور وجود دارند که درس علوم و فنون ادبی را به داوطلبان آموزش می‌دهند. موسسه ونوس با در نظر گرفتن اهمیت این درس با بهترین پکیج و بهترین استاد ادبیات کشور به سراغ داوطلبان می‌آید. این موسسه پکیج علوم و فنون دوازدهم ونوس را با تدریس استاد علی آبان در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. استاد علی آبان یکی از بهترین اساتید ادبیات در کشور است که با موسسه ونوس سال‌هاست همکاری می‌کند. این استاد ادبیات با بیش از 35 سال سابقه تدریس به یکی از باتجربه‌ترین اساتید ادبیات در کشور تبدیل شده است. داوطلبان با خیال راحت می‌توانند به تدریس استاد علی آبان اعتماد کنند، زیرا این استاد موسسه ونوس مدرس رتبه‌های تک رقمی کنکور است. شما می‌توانید در قسمت زیر خلاصه‌ای از فعالیت‌ها و سوابق آموزشی این استاد موسسه ونوس را مطالعه کنید:

  • فارغ‌التحصیل زبان و ادبیات فارسی در دوره‌های لیسانس، فوق لیسانس و دکتری
  • فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران
  • متولد دوم آبان ۱۳۴۴
  • شاعر، نویسنده و محقق
  • دارای بیش از ۳۵ سال سابقه تدریس
  • مدرس پکیج‌های ادبیات در موسسه ونوس
  • شاعر، نویسنده و محقق معاصر
  • طراح آزمون‌های آزمایشی و منطقه‌ای
  • مدرس و مجری کارشناس ادبی رادیو و تلویزیون
  • دارای تالیفات بی شمار دانشگاهی و دانش‌آموزی
  • استاد دانشگاه و مدرس کنکور با بیش از ۳۵ سال سابقه تدریس
  • استاد رتبه‌های تک رقمی
  • مدرس بهترین مدارس کشور و المپیادهای ادبی

2) حضور در کلاس خصوصی

داوطلبان برای اینکه بتوانند به سوالات علوم و فنون دوازدهم در کنکور سراسری پاسخ دهند باید با بخش‌های مختلف ادبیات تخصصی در کنکور آشنا باشند. ادبیات تخصصی یا علوم و فنون دوازدهم در کنکور سراسری از بخش‌های مختلفی مانند قرابت معنایی، تاریخ ادبیات، سبک شناسی، آرایه ادبی، عروض، قافیه و لغت تشکیل شده است. این موضوع نشان می‌دهد که داوطلبان برای مطالعه هر بخش باید از نحوه خاصی استفاده کنند. با توجه به این شرایط داوطلبان برای مطالعه و یادگیری بهتر این بخش‌ها دو راه پیش روی خود دارند. راه اول حضور در کلاس خصوصی و راه دوم استفاده از پکیج‌های آموزشی است. هر داوطلبی با توجه به شرایطی که دارد یکی از روش‌ها را برای یادگیری درس علوم و فنون دوازدهم استفاده می‌کند.

اولین راهی که داوطلبان برای مطالعه درس ادبیات تخصصی به سراغ آن می‌روند حضور در کلاس‌های خصوصی است. داوطلبان به دنبال کلاسی هستند تا با خیال راحت مفاهیم ادبیات را یاد بگیرند و اشکالات درسی خود را از استاد ادبیات بپرسند. داوطلبان برای حضور در کلاس خصوصی با دو مشکل بزرگ روبه‌رو هستند. مشکل اول تعداد زیاد اساتید و مشکل دوم هزینه زیاد و سرسام‌آور کلاس‌های خصوصی است. همین موضوع موجب می‌شود که داوطلبان در انتخاب استاد ادبیات دچار مشکل شوند و از طرف دیگر توانایی پرداخت هزینه کلاس‌ها را نداشته باشند. موسسه ونوس برای حل این مشکل با یک راه‌حل مناسب به سراغ داوطلبان می‌آید. این موسسه کلاس خصوصی بهترین استاد کشور را برای داوطلبان در پکیج علوم و فنون دوازدهم ونوس شبیه‌سازی می‌کند. داوطلبان با مشاهده این پکیج احساس حضور در کلاس خصوصی را دارند.

3) قیمت مناسب + کیفیت آموزشی بی‌نظیر

یکی دیگر از راه‌هایی که داوطلبان برای یادگیری درس علوم و فنون دوازدهم از آن استفاده می‌کنند، خرید پکیج‌ آموزشی است. متاسفانه موسسه‌های آموزشی کمی در کشور وجود دارند که برای درس ادبیات تخصصی کنکور انسانی پکیج تولید کنند. از طرفی دیگر موسسه‌های آموزشی که برای این درس پکیج دارند از قیمت‌های بسیار زیاد و سرسام‌آوری برای فروش پکیج استفاده می‌کنند. با توجه به این شرایط، داوطلبان برای خرید پکیج علوم و فنون دوازدهم دچار مشکل می‌شوند. داوطلبان در این شرایط باید چه کاری انجام دهند؟

موسسه ونوس با در نظر گرفتن تمامی این شرایط با یک راه خوب به سراغ داوطلبان می‌آید. این موسسه پکیج علوم و فنون دوازدهم ونوس را با یک قیمت مناسب در اختیار داوطلبان گروه انسانی قرار می‌دهد. اگر داوطلبان قیمت پکیج موسسه ونوس را با قیمت سایر پکیج‌های آموزشی مقایسه کنند متوجه قیمت بسیار مناسب این پکیج می‌شوند. البته داوطلبان باید به یک نکته دیگر نیز توجه داشته باشند. این پکیج توسط بهترین استاد ادبیات کشور یعنی استاد علی آبان تدریس می‌شود و کیفیت آموزشی مناسبی دارد.

4) آپدیت با آخرین تغییرات کتاب درسی

داوطلبان گروه انسانی برای انتخاب یک پکیج مناسب برای درس علوم و فنون دوازدهم معیارهای زیادی دارند. یکی از مهم‌ترین معیارهایی که داوطلبان قبل از خرید پکیج به آن توجه می‌کنند، پوشش کامل محتوای کتاب درسی است. این بدین معنی است که داوطلبان به دنبال پکیجی هستند که سرفصل‌های کتاب درسی را به صورت کامل به آن‌ها آموزش دهد.

پکیج علوم و فنون دوازدهم ونوس با تدریس استاد علی آبان در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. این پکیج به طور کامل تمامی سرفصل‌های کتاب درسی را پوشش می‌دهد. داوطلبان با استفاده از این پکیج نحوه پاسخگویی به تمامی بخش‌های ادبیات تخصصی را یاد می‌گیرند. این پکیج با توجه به آخرین تغییرات کتاب درسی آپدیت می‌شود و تمامی مفاهیم ادبیات را به داوطلبان آموزش می‌دهد.

5) حل تست‌های کنکور

داوطلبان گروه انسانی برای اینکه بتوانند به سوالات علوم و فنون دوازدهم در امتحانات و کنکور پاسخ دهند باید مفاهیم ادبیات تخصصی را به طور کامل یاد بگیرند. استاد علی آبان مفاهیم ادبیات تخصصی را به طور کامل به داوطلبان آموزش می‌دهد. اما به نظر شما یادگیری مفاهیم برای پاسخگویی به سوالات کافیست؟ بدون شک جواب این سوال خیر است. داوطلبان برای اینکه بتوانند به سوالات ادبیات تخصصی در کنکور پاسخ دهند باید تمرین و تکرار زیادی داشته باشند. یکی از راه‌های تمرین و تکرار نیز حل تست‌های تالیفی و تست‌های کنکور است.

استاد علی آبان در پکیج علوم و فنون دوازدهم ونوس پس از آموزش هر مبحث به سراغ حل تست‌های تالیفی و تست‌های کنکور می‌رود. این کار موجب می‌شود که داوطلبان با نوع سوالات و چگونگی حل آن‌ها بیشتر آشنا شوند. داوطلبان در این پکیج یاد می‌گیرند که به هر نوع سوال ادبیات تخصصی چگونه پاسخ دهند و این روش بهترین تمرین و تکرار است.

پکیج علوم و فنون دوازدهم ونوس برای کدام داوطلبان مناسب است؟

پکیج علوم و فنون دوازدهم ونوس برای مطالعه داوطلبان گروه انسانی آماده شده است. داوطلبان کنکوری و داوطلبان در پایه دوازدهم برای یادگیری مفاهیم ادبیات فارسی می‌توانند از این پکیج استفاده کنند. این پکیج موسسه ونوس توسط استاد علی آبان تدریس می‌شود و به هیچ عنوان محدودیت آموزشی ندارند. این بدین معنی است که تمامی داوطلبان گروه انسانی می‌توانند مفاهیم این پکیج را متوجه شوند.

داوطلبان گروه انسانی در هر سطح تحصیلی که باشند به راحتی مفاهیم پکیج را متوجه می‌شوند. استاد علی آبان آموزش بخش‌های مختلف ادبیات فارسی را از سطح مبتدی شروع می‌کند تا تمامی داوطلبان مفاهیم را متوجه شوند. داوطلبانی که سال‌هاست از کنکور و مطالعه فاصله دارند نیز به راحتی می‌توانند از این پکیج استفاده کنند.

پکیج علوم و فنون دوازدهم ونوس چه موضوعاتی را آموزش می‌دهد؟

استاد علی آبان در این پکیج تمامی مفاهیم و سرفصل‌های کتاب درسی را به داوطلبان آموزش می‌دهد. این بدین معنی است که داوطلبان تمامی مفاهیم کتاب درسی را به صورت سطر به سطر در این پکیج آموزش می‌بینند. موضوعات این پکیج عبارتند از:

فصل یکم

  • درس یکم: تاریخ ادبیات قرن‌های دوازدهم و سیزدهم (دوره بازگشت و بیداری)
  • درس دوم: پایه‌های آوایی ناهمسان
  • درس سوم: مراعات نظیر، تلمیح و تضمین

فصل دوم

  • درس چهارم: سبک شناسی قرن‌های دوازدهم و سیزدهم (دوره بازگشت و بیداری)
  • درس پنجم: اختیارات شاعری: زبانی
  • درس ششم: لف و نشر، تضاد و متناقض نما

فصل سوم

  • درس هفتم: تاریخ ادبیات قرن چهاردهم (دوره معاصر و انقلاب اسلامی)
  • درس هشتم: اختیارات شاعری: وزنی
  • درس نهم: اغراق، ایهام و ایهام تناسب

فصل چهارم

  • درس دهم: سبک شناسی دوره معاصر و انقلاب اسلامی
  • درس یازدهم: وزن در شعر نیمایی
  • درس دوازدهم: حسن تعلیل، حس آمیزی و اسلوب معادله

درس علوم و فنون ادبی در کنکور سراسری

یکی از مهم‌ترین دروس تخصصی برای داوطلبان گروه انسانی درس ادبیات تخصصی است. این درس یک ماهیت مفهومی دارد و داوطلبان باید بدون حفظ کردن مطالب مفاهیم این درس را یاد بگیرند. سوالات ادبیات فارسی تخصصی به عنوان سومین درس در دفترچه تخصصی به سراغ داوطلبان می‌آیند. داوطلبان باید به 30 سوال این درس از شماره 136 الی 165 پاسخ دهند. مدت زمان پاسخگویی به سوالات ادبیات 30 دقیقه است. این بدین معنی است که داوطلبان برای پاسخگویی به هر سوال ادبیات تنها 60 ثانیه زمان دارند.

  • تعداد سوالات زبان فارسی در کنکور: ۳۰ سوال
  • سوالات شماره ۱۳۶ الی ۱۶۵ در دفترچه تخصصی
  • مدت زمانی پاسخگویی به سوالات: ۳۰ دقیقه
  • مدت زمان پاسخگویی به هر سوال: ۶۰ ثانیه
  • منابع: علوم و فنون دهم، یازدهم و دوازدهم

ضرایب فارسی در زیرگروه‌های مختلف

  • زیرگروه ۱: ضریب ۴
  • زیرگروه ۲: ضریب ۲
  • زیرگروه ۳: ضریب ۲
  • زیرگروه ۴: ضریب ۲
  • زیرگروه ۵: ضریب ۲

بودجه بندی ادبیات تخصصی در کنکور انسانی

استاد علی آبان به عنوان مدرس پکیج علوم و فنون دوازدهم ونوس تمامی مفاهیم ادبیات را به داوطلبان آموزش می‌دهد. این استاد برتر کشور پس از آموزش هر مبحث ادبیات به سراغ حل تست‌های کنکور می‌رود و نحوه پاسخگویی به این سوالات را به داوطلبان آموزش می‌دهد. آیا این پایان کار است؟! داوطلبان دیگر نباید کار خاصی انجام دهند؟ داوطلبان باید قبل از هر کاری به سراغ مطالعه بودجه بندی ادبیات تخصصی در کنکور بروند.

مطالعه بودجه بندی ادبیات کنکور به داوطلبان کمک می‌کند تا آن‌ها با سوالات تست خیز و آسان درس علوم و فنون در کنکور آشنا شوند. یکی از مهم‌ترین بخش‌های ادبیات در کنکور سراسری بخش تاریخ ادبیات و سبک شناسی است. این بخش بیشترین تعداد سوال را در کنکور سراسری دارد. بودجه بندی ادبیات کنکور با توجه به کنکور سال گذشته به صورت زیر است:

  • بخش تاریخ ادبیات و سبک شناسی: ۹ سوال
  • بخش عروض: ۶ سوال
  • بخش قافیه: ۲ سوال
  • ترکیبی عروض و قافیه: ۱ سوال
  • بخش آرایه ادبی: ۷ سوال
  • بخش قرابت معنایی: ۵ سوال

قوانین ثبت دیدگاه

  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • جهت ثبت بازخورد ابتدا محصول را خریداری نمایید.

اولین نفری باشید که در مورد “علوم و فنون دوازدهم ونوس” نظر میدهد.